Marybu

Gonna let the light shine on me

Hellu!

Skrivet 2009-03-26 @ 18:19:03

Idag efter jobbet gick jag och mötte mor min så gick vi hem tillsammans. Sen när jag var hemma var det bara att packa kläder tills imorgon för Robert stog utanför och väntade och nu sitter jag här vid hans data och bloggar för första gången :P Ska snart upp och fixa pasta carbonara gud så gott ! Sedan ska vi kolla film och äta pocorn sen blir det sova om jag inte somnat innan filmen är slut är så sjukt trött på kvällarna nuförtiden :/
 
Imorgon är det fredag igen gud vad veckorna går fort, fast det är iof skönt :)
Men imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl hänga hemma hos rille och supa lite skulle jag tro .

På lördag ska åka med mamma till västerås på möte, ska bli lite kul fakstikt. Sen på kvällen blir det utgång med Michis och gänget. Så det blir nog en fullspäckad helg att se fram emot!

Hittade lite bilder på denna data!

Mee and Rob

Martin, Mee & Robb

 

Tack å hej!


Kommentarer
Postat av: michis

Va fina ni e..:D

2009-03-27 @ 07:53:39
URL: http://michispickis.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback