Marybu

Gonna let the light shine on me

?

Skrivet 2009-03-23 @ 12:01:49
Vad hände nu då? vart tog inlägget om fredagen vägen? 
Men jag pallar inte skriva om allt så sammanfattar mig kort :P

Ingen jennie karlsson dök up så det vart bara jag på jennie kalas ! men det var jag och 5 andra hockeybrudar men det var helt okey ändå .  Djännie hade tema barnkalas och det var lite kuligt. Men när dom skulle dra in till stan så kom Robert och hämtade mig.

Sen var jag hemma hos Mark och alla var jätte fulla så satt och skrattade åt alla :D haha
Nej men det var mycket pardans den kvällen och man kan inte tacka när någon bjuder upp då är man oartig, så det blev väl allt som allt tio gånger man var uppe vinglade roffe dolk ! men skoj var det. var väl hemma vid 03,30 sen sov jag var ju viktig dag på lördag.


Tack å hej leverpastej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback