Marybu

Gonna let the light shine on me

Blev sugen på redbull!

Skrivet 2009-03-19 @ 09:45:11
För jag har åldern inne !
Det ska bli 18 års gräns på energidrycker här i Svergie.
Tycker det är bra med åldersgräns för jag minns när grabbarna i klassen drack energidryck i högstadiet, dom var så jobbiga högljuda å boxas hit å dit på folk . Man tänker att en energidryck är väl inge farligt med det finns hjärtan som stannat på männskor för dom är så speedade av drycken. Självklart ska man få dricka i rätta mängder. Och om målsman tycker det är okey att barnet ska dricka drycken får man självklart köpa det till barnet. Man ska inte få något straff för lagning enligt mig. Tycker man själv att barnet är moget nog för att dricka så får dem självklart köpa hem det.

- Jag är själv 15 år och alla köper dessa energidrycker hela tiden. Det är väl bättre att vi dricker såna här än att vi knarkar och tar droger? Jag dricker en läsk varje dag och ibland blir det några Monster. Så jävla gott! Fortsätt sälj. Vad ska vi elever göra? Vi är skittrötta hela dagen och när man dricker en energidrink så försvinner det och man blir genast glad. Lärarna ska inte klaga. Ge oss några timmars sovmorgon så vi kan sova ut, skriver showerguy, 15 år.

Hur gick det förr i tiden när man gick i skolan tog alla droger för att orka? Nej tror inte det va..
Knappast mer sovmorgon då än nu!


Kommentarer
Postat av: camilla

vad allvarligt inlägg då har skrivigt<3<3

2009-03-19 @ 10:34:01
URL: http://bejjoochmejjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback