Marybu

Gonna let the light shine on me

Äntligen fredag!

Skrivet 2009-03-13 @ 09:04:21
Igår så tog jag och Camilla en promenix till bussen vid kvarnbergsplan, Hon lurade in mig hos kinesen som det tydligen heter nu på min tid hette det tobaken ;) Men det var massor av godis iallafall som förut.

Väl framme i Skäris så fixade vi alla ärenden först sen lite shopping.
Men jag hittade inte den perfekta blåsan tills ikväll tyvärr. Men men får väl slänga på mig någon gamal trasa haha..
Köpte lite smink som vanligt måste ha med sig nått hem. Åh juste en blommig kjol från HM hängde med hem också perfekt till sommaren.


                                                                                                       Bild: Google



 

Back to work !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback