Marybu

Gonna let the light shine on me

Yesterday!

Skrivet 2009-06-10 @ 09:15:09
Började dagen med att jobba massor. Sen på lunchen fick jag höra att Roberts kusin skulle bli pappa idag!
 Calle & Linnea som fick en Nova igår!

Dom hade lämnat hundar och katter utan frukost så jag robert & rikard åkte dit på lunchen. Ni skulle ha varit med deras ena katt hade kattungar som var ca 6 veckor gamla sååå rackars söta kissemissar! Sen så hoppade Runa & max med i bilen två stora hundar, leffkas eller nått heter rasen. Självklart skulle Rikard & Robert iväg och besikta någon bil så då blev jag hund vakt på mitt kontor. Lite halft hund rädd som jag är så sitter jag på min stol och två stora hundar omkring mig. Dom skötte sig jätte bra så det var inga problem.

Max  Runa

Efter jobbet så åkte jag & robert hem till han ett tag sen så åkte vi till Källbrinksbalen och tittade på alla fina bilar. Men det var inga fina bilar bara tråkiga tyvärr men trevligt sällskap var det där iallafall! Slutade med att micke min bror hängde med och käkade efter. Sen så drog vi ut på en lång cruise runda Jag, Robert, Micke och Kling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback