Marybu

Gonna let the light shine on me

yepp

Skrivet 2009-06-16 @ 10:02:20
Igår så skulle jag på Picknick med min gamla förening Sportis som en liten avslutning. Men det vart inställd så det blir nästa vecka istället när jag har semester och åker till Valdermarsvik. Typiskt jag som tyckte det verkade som en jätte skoj grej att göra med alla ledare! Men men.

Så igår efter jobbet åkte jag hem till Camilla och vi gick ner till centrum för att köpa mig en bikini. Finns självklart inga på Hm och vanliga butiker med rimliga priser. Min syster köpt en för 29kr jag en för 269 och det är bara överdel. Men men sånt är livet om man inte vill att tuttarna ska trilla ut :P.

Sen så åkte jag Camilla & robert till Biltema och ica maxi! Köpte lite delar till robbans bil och på maxi köpte Robert & Camilla Skor !

Sen blev det mysigt kvällsfika hos Michis Det bjöds på god sockerkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback