Marybu

Gonna let the light shine on me

Shuue!

Skrivet 2009-06-08 @ 11:02:18

Bilder på snygg Madde & Söt Memme från i torsdags! thihi


I Fredags gick jag hem till Michis på kalas det var jätte trevligt. Jag skulle bara dit och fika å ha det mysigt :P Men nej vin & öl bjöds det på och jag kunde ju inte bara ta en öl till maten, så det vart några stycken. haha

Sen var det bara upp på lördagen Nationaldagen och allt :) Camilla hade hittat ett par skor i centrum men givetvis var dom slut när vi skulle handla dom. Så det vara bara att bege sig på skojakt till ingen nytta, för hittade inga.

Men sen klocken 17,00 åkte jag och Robert till Emma på kalas! Hade en jätte trevlig 5-kamp som kanske gick sisådär för team gardin som var mitt lag :D Sen åt vi massa grillat med färsk potatis guuud så gott det var!

Sen vi 23 gick jag mot centrum för att möta upp partypinglan michis! Hon hade haft förkrök hos sig innan så tankad var hon redan då sötnöten! haha Åkte in till Toxic för att dansa hela natten lång. Sen kom även jennie B förbi, Men kvällen var kanon kom väl hem vid 04,30.

Me & Michis pluttisar!

Me and Jen on toxic....

Upp med tuppen Robert och hans mor å far kom och hämtade mig vid 09,00 skulle till haninge på bilutsällning! Fin form som jag var i satt jag nästan vid våran bil hela tiden :P haha Men sen hem däckade till tvn vaknade till och var hungrig som ett svin så åt mat från Grill palatset, kan det bli bättre bakis käk :) Väl hemma hos mig kollade vi på en jätte rolig film som gick på trean sen däckade jag i sängen.


Kommentarer
Postat av: michis

Men herregud vad jag ser UT!!! Ser ut som en MAN!! PANIK!

2009-06-08 @ 15:30:11
URL: http://michispickis.blogg.se/
Postat av: jen b

man blir altid så jävla bra på bild!!!!!!!! :D

2009-06-09 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback