Marybu

Gonna let the light shine on me

lill lördag

Skrivet 2009-06-10 @ 09:04:36
Hellu! Idag gick jag upp 06,30 för att locka och sminka min syster till skolavslutningen. Japp hon får sommarlov idag! Skööönt för dig inte alls avensjuk på dig nä nä.. Men hon vart iallafall jätte snygg! Hoppas hon tyckte det också :P

Men idag ska Michis färga mitt hår!!! Äntligen har ju världens utväxt. så det ska inte bli någon större skillnad bara fixa utväxten. Undra om jag kan få någon liknade färg som denna frisyr på nicole. Tycker den färgen är jätte snygg och hon är inte så ful heller.
 
bild: google.se

Kommentarer
Postat av: Michis

Klart vi kan fixa med lite färg och lite blonda slingor..;)

2009-06-10 @ 11:31:58
URL: http://michispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback