Marybu

Gonna let the light shine on me

Wihoo!

Skrivet 2009-07-30 @ 13:59:07
Hej hopp gummi snopp *fnizz.
Jag är lite övertrött just nu konstigt nog ;P 

Tänkte berätta lite om den förträffliga gårdagen! Michis kom förbi på jobbet det var år & dar sen vi sågs så det var kuligt! Sen efter jobbet så cyklade vi hem för att klippa roberts hår. ÄNTLIGEN säger jag bara :P haha. Men efter klippningen så lagade jag & Michis tackos till hela min familj. Gott så sjutton var det min favorit mat så ni vet ;) Efter maten tittade vi filmen "mall cop" det var suveränt bra! Man sitter med ett smile hela filmen om inte ett smile så var det ett storgarv! Så den filmen vill jag verkligen rekommendera!
Här är trailern kolla vid 1,44 hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback