Marybu

Gonna let the light shine on me

Sick..

Skrivet 2009-07-13 @ 09:38:11

I helgen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt känt mig lite krasslig. Hostar som en svin + Halsmandlar stora som hus. Okey jag överdriver lite granna då. Men jag känner mig faktiskt bättre idag än i fredags så det har hjälpt!

kollat på Filmer, varit hos mormor, handlat på net on net, ätit på slagtsa marina, gått en lång promenad och sovit massor. Det har nog varit höjdpunkterna för helgen :D

Har börjat köra lite tagga till brittan musik nu! För imorgon gäller det :D


Kommentarer
Postat av: michis

Fy va dåligt jag vill också gå..;)

2009-07-13 @ 13:55:39
URL: http://michispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback