Marybu

Gonna let the light shine on me

Romatiker!

Skrivet 2009-07-02 @ 09:50:52
Igår kom min älskade Robert in på mitt kontor med 9 röda rosor! Min sötis kan vara en riktig romatiker ibland :) Hoppas inte gjort något dumt nu och har skuldkänslor :P näeera så är det inte hoppas jag :/ thihi


Tack Älskling!

Detta säger etiketten om antalet blommor:
1 ros - Du är allt för mig.
2 rosor - Jag vill resa bort med dig.
3 rosor - Jag vill träffa dig igen och ha en framtid med dig.
4 rosor - Jag högaktar dig och tackar dig.
5 rosor - Jag vill göra allt för dig.
6 rosor - Jag tror inte på dina löften.
7 rosor - Jag älskar dig.
8 rosor - Jag är din intill döden.
9 rosor - Jag vill vara ensam med dig.
10 rosor - Vill du bli min hustru?

undra om han tänkte på det? haha

Kommentarer
Postat av: Michis

Va gullig din pojk e..;)

2009-07-02 @ 10:05:34
URL: http://michispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback