Marybu

Gonna let the light shine on me

Hej hallå där köp blåbär!

Skrivet 2009-07-03 @ 15:49:38

Idag har det var fullrulle på jobbet hela dagen inte blivit ledig lite furns nu :P

Åt lunch med Mamma, Camilla och Pernilla på subban idag (sub way) haha. Det var riktigt gott! Gjorde även syntest för körkoret det gick perfa! för jag har ju ingen dålig syn :P eller hur var det nu?

Idag är det fredag guuud så sköönt! Madde är ensam hemma i hela två veckor så ikväll ska vi dit och röja med samma gamla vanliga gäng som nästan alltid ;) Även mina finsate vän Michis ska med  ikväll kommer bli jätte kul!

Så efter jobbet ner och handla mat som vi ska ha med oss sen ska jag duscha och fixa mig! sen ere PARTY!!!
Jag har ju haft semester med familjen så är grymt sugen på att festa loss lite med vänner :D

Hurreey för jag slutar snart och det kommer vara värsta partyhelgen! WOHOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback