Marybu

Gonna let the light shine on me

Små ord blir stora tankar

Skrivet 2009-12-09 @ 15:27:17
Jag kanske visar upp en stark yttersida, verkar inte ta åt mig av någonting och skrattar bort allting med ett skämt. Men det betyder inte att jag inte tar rejält illa upp när folk säger vissa saker. Jag har ett REJÄLT mycket sämre självförtroende än vad ni tror, kommentarer om saker som verkar var småsaker i eran skalle förstoras ibland upp till 50 gånger sin storlek när jag får höra det, Jag kanske skrattar bort det, men efter så pass många år så har jag -tydligen- lärt mig att fejka skratten jäkligt bra. Men jag tycker att om ni faktiskt är mina riktiga vänner så borde ni kunna se hur jävla ont det gör, och att skratten och leendena är så jävla påtvingade som det kan bli. Men ni kanske helt enkelt inte tittar?

Men vem fan bryr sig. Vi sätter ett leende på läpparna, och sen är allt bra..?

Kommentarer
Postat av: Michis

Älskling e det någon som har skadat dig eller sagt saker till dig..? Om det e det så tycker jag du ska säga till personen..Fan det är det värsta som finns när man blir någons hackkyckling..Så säg ifrån.. Puss

2009-12-09 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback