Marybu

Gonna let the light shine on me

shaaa!

Skrivet 2009-12-07 @ 15:59:42
Joo Idag är det måndag igen!

Fredag åkte till Haninge med Robban & lappen var på systemet och käka taco bar. Sen åkte vi hem till Robban kollade på Idol. ERIK SKA VINNA!!! 

Lördagen var det match med grabbarna tyvärr förlorade vi, hade spelet men den där rackarns bollen vill inte in i mål! Sen så var det lite ärenden på schemat, Robban hade 20 års fest hemma i lördags grymt kul! Till middag hade robban fixat en jätte god gryta med ris och till efterrätt kladdkaka. Sen så höll vi på till fyra snåret nån gång. Så allt blev sådär lagom :)

På söndagen var man bra trött men tog mig iväg på träningen med grabbarna som alltid på söndagar :) Efter det så åkte jag hem till Roberts syster på Adventsfika, mysigt värre. Glögg och julskinke knäckemacka :D Sen hem städa och dona lite.

Liten kort sammanfattning!

Men idag skulle jag träffa michis men hon var tvungen att jobba över idag så det blir så rackarns sent! Hon skulle fixa min svärmor i håret även min mor och kanske tillochmed mig :D Vill bara säga att Michis är bäst!

Vad ska man hitta på idag då efter jobbet? mhmm ska kanske iväg och spana in PS3 till bästa pris. Det fick Robban av mig födelsedagspressent. Var kanske lite till mig själv också vem vill inte ha ett PS3 :P haha

Kommentarer
Postat av: Mille

Ja, Erik ska vinna. Jag hatar Calle, vinner han är det något fel på svenska folkets hörsel -.-

2009-12-07 @ 19:47:38
URL: http://bigbabypop.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha ja PS3 är grymt!

( Och ja Erik ska vinna inge snack, han är världsstjärna!!!! )



Oh fy i helvete vad jag blir avis, julskinka på knäckemacka alltså det är det bästa som finns. Jag skulle kunna äta det till frukost - lunch - middag. MUMS

2009-12-09 @ 06:32:08
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback