Marybu

Gonna let the light shine on me

Vad har hänt?

Skrivet 2009-08-03 @ 11:51:28

Torsdags åkte jag & familjen ut till mina kusiner och lämmnde cykel åt Oskar. Vi bjöds på nybakad sockerkaka och trevligt sällskap :D Alltid lika mysigt att komma ut till St Vika är en liten söt "by" alla barnen ovasett ålder leker burken tillsammans! tycker jag verkar jätte skoj iallfall. 
 

Fredags åkte jag & Robert till Ikea för att handla ny säng hem till robert. Mycket folk på ikea man lyckades tillslut bestämma oss för en säng med alla tillbehör som man behöver. Väl hemma sen så kom Sandra förbi så  jag, Sandra och robert åkte in till stan på crusie. Det var massor av bilar innne på sveavägen åkte omkring i  cirka 3 timmmar :D Vi kom hem vid 12 slaget skulle jag tro så det vara bara att sova sen.
 

Lördagen åkte jag & famljen till Michis landställe i strängnäs! Kom dit kanske vid 12 på dagen. Vi fikade och åt jätte goda solbullar som Michis hade bakat. Sen efter fikan åkte vi brudar till en jätte stor godisbutik i västerås är sjukt mycket olika sorter man kan välja + att allt är fräscht. Sen till landet igen för att byta om till badkläder åkte till badplatsen och doppade tårna usch vad kallt det var i mälaren. Men efter en bra stund så var jag ,Camilla och MIchis i och badade. Så andra doppet för i år :D
Tillbaka till landet igen var man jätte hungrig så maten sattes igång och första bacardin öppnades för mig och michis och sen fortsatte det drickas hela middagen och även ett bra tag efter ;p Så på väg hem sen i bilen satt jag och michis å taggade till, till en utgång. Hemma 23,36 tåget in till stan 24,02 så hej å hå så var man på toxic :P Med öl shottar så dansade vi länge. Men båda var väldigt trötta så vid 02,00 så åkte vi hemmåt igen. Men hade det väldigt trevligt!
 

Söndagen låg man kvar i sängen ettt bra tag eller michis kom förbi vid 10,30 och var tvungen att "hämta lite saker"  haha  så sattes oss i soffan ett tag och snackade skit sen gick jag upp till sängen igen :P började städa lite smått i rummet så nu hittar jag mina kläder lite enklare den där "allt på golvet i hög garderoben"  funkar inte så rackrs bra har jag märkt. Men sen kom Pernilla som ville bli lite blondare i håret så slingade hennes hår sen gick jag hem till robert och sov jätte gott i hans nya säng :D


Kommentarer
Postat av: Michis

Jag ser ut som värsta mongot på de där bilden ju från toxic..:P haha kolla bara in sminkningen..:S

2009-08-03 @ 23:27:23
URL: http://michispickis.blogg.se/
Postat av: Michis

Jag gjorde den igår..:P

2009-08-04 @ 20:29:45
URL: http://michispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback