Marybu

Gonna let the light shine on me

Moj!

Skrivet 2009-08-19 @ 15:42:24

Redan onsdag! Veckorna bara springer iväg snart är det snö och tomten knackar på dörren! Det är läskigt hur snabbt tiden går och folk säger att det bara går snabbare ju äldre man blir. så när jag är 45 kommer ett år för mig känas som en månad ungefär :P

Igår kom jag hem somnade i soffan sen rignde robban och sa att vi skulle ut på lite ärenden jag och syrran hängde på sen hem och åt middag. Datanörda på fejan som vanligt, nu har hela familjen börjat med samma spel så det är så vi umgås nu förtiden hemma alla framför varsin data :P

Min far blir 44 år idag! Grattis Farsan!

En "sovande" Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback