Marybu

Gonna let the light shine on me

En helg borta igen...

Skrivet 2009-08-24 @ 15:47:09
Började bra med fredag :) Fixade mackor som vart kanon! bättre än förra gången. Så ska nog ta och starta en litet mackcafe ;) haha. Åkte iallafall hem till robban efter jobbet åt middag, efter middagen var det bara sätta sig i bilen och gasa ut til Ropsten. Det var förarträff för sthlm open där. Sthlm open = " street race" alltså att man kör ute på vanliga vägar med bilar som knappast har gått igenom besiktning. Det var Jag, Robban och Camilla som åkte i våran bil dit. Men vi skulle inte köra utan bara vara publik.

Vi åkte in för att stödja Jim som kör en BMW. Åkte sen från Ropsten till haninge och vänta på att dom ska börja köra sen vart det race tyvärr så åkte han ut i första omgången :/ men en väldans tur enligt mig för jag fick världens migränanfall. Som tur var så skulle dom hem & lämna bilen som jimpa kört med. Så jag kom hem sen somnade jag direkt.



Vaknade lördag med huvudvärk sprang ner till apoteket för att handla tabletter somande igen. vaknade vid 16 ungefär och värken hade släppt som tur var :P Så fixade mig för kräftskiva hos CEDER!! Blev super duper taggad och kom dit pimpla lite vin och åt massor av kräftor :PEfter kräftisen fick vi för oss att dra till Micke en klasskompis från mellanstadiet så satt hemma hos honom och tjattra ett bra tag sen var jag hemma vid 03 nån gång .






Söndagen ringde klockan 09,00 skulle upp och kolla på Bocken när han kör crosskart! Åkte hemifrån vid 10 med robban sen hämtade vi upp Emma och sen åkte vi ut till Haninge MK för att se bocken köra! Det gick jätte bra han kom 2:a i SM!

(Bild från ett annat tillfälle med det är bocken som kör iallafall)

Efter det åkte vi hem till mig och typ somande i soffan. vid klockan 16,00 åkte vi ut till St Vika för att gratta lilla Kalle på födelsedagen! Sen vart vi där hela kvällen, det är så grymt mysigt där ute, vi gick en promenad för att titta lite båtar så nu ska familjen köpa båt :P haha  Drömma kam man alltid :) Sen kom vi hem vid 22 och jag var helt slut så somnade på soffan till Batman som gick på tv. Och härmed var helgen slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback