Marybu

Gonna let the light shine on me

Övningsköra!

Skrivet 2009-04-01 @ 16:04:12
Ska kanske ut och övningsköra idag? fårse om det finns tid till det senare för pappa ska jobba över och mamma ska på möte typiskt! Hoppas mamma hittade papperna på att jag får övningsköra, annars är det lite jobbigt om man skulle bli stoppad av Farbror polis. Men det har ju hänt förut och då kom vi lindrigt undan haha. det är en annan historia :P
Så akta er för parkeringar ikväll, om jag nu skulle kunna ta mig ut och åka lite ;)

Får hoppas att det inte blir såhär .

Mohaha

Kommentarer
Postat av: Michis

Va roligt..:D Jag ska stå i buskarna då så du inte kör på mig..;)

Allt kommer gå vägen..

puss

2009-04-01 @ 16:29:00
URL: http://michispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback