Marybu

Gonna let the light shine on me

Övertid

Skrivet 2009-04-22 @ 08:36:44
Igår så var jag, Robert, Rikard och Martin kvar på friman till klockan 21. Vi meckade lite med min bil iallfall sen så fick jag tvätta 2st kundbilar  :P När rille väl hade meckat klart med sitt var det bara fort hem till Dr House! Det var ett julavsnitt kändes jätte konstigt att se hur dom delade ut julklappar hit och dit just nu i denna årstid :/

 Men idag känner jag mig väldig krasslig knappts sovit något för har hostat hela rackarns naten :( Så det blir nog hem och sova sen efter jobbet så jag mår bättre tills imorgorn. Hatar att känna sig sjuk på jobbet. Här vill man ändå vara pigg och glad inte sitta och hosta och snora :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback