Marybu

Gonna let the light shine on me

Onsdag

Skrivet 2009-04-08 @ 10:30:41
Mamma och Camilla kom och hämtade mig efter jobbet igår. Åkte till Adidas lagret hittade mjukisbyxor och en mjukisdress även en sportbag. Efter Adidas lagret åkte vi till sickla köpkvarter, aldrig varit där förut så var lite rörigt. Men det var dom gammla vanliga butikerna som finns överrallt. Men hittade ett par sommar tofflor iallfall. Sen på vägen hem så åkte vi förbi willys och storhandlade i min lilla stella haha fullpackad bil ! Man märker att den är lite liten ibland :P

Idag är det onsdag ! Imorgon är det halvdag! åker väl ifrån jobbet vid 14,30 imorogon skulle jag tro. Då åker vi direkt mot Jönköping och checkar in på hotell. Sen är det mässa på fredag gud så kul!  Mhmm nu kommer det här med kläder igen vad ska man ha på sig på en bilmässa? Man vill inte se för trashig ut och man vill inte vara för fin och inte för slappt klädd. Jadu får väl höra med brudarna som ska med vad dom ska ha på sig :) Vi kommer iallfall åka hem på fredag sen så på kvällen är jag nog hemma igen. Utgång? haha

Men när ska man sluta snora då? vill vara frisk somnar vid 22 på kvällarna pallar inte vara uppe. Men känns lite bättre nu ! Så är förhoppningsvis frisk tills på fredag! Men skulle villja sola också men då blir jag nog bara sjukare eftersom när man är varm så frodas bakterierna. Så skippar nog det får springa runt blek på mässan i alla starka lampor. hehe .

Tjing Tjong

Kommentarer
Postat av: Michis

Jag vill ut på fredag..:P Vill träffa dig också för den delen va skit längesen ju får bara höra din vackra stämma i telen..:P

2009-04-08 @ 21:36:14
URL: http://michispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback