Marybu

Gonna let the light shine on me

Ledighet!

Skrivet 2009-04-09 @ 09:42:43

Idag är torsdag , jobba halvdag sen ledig tills på tisdag :D hihi
Skönt att jag har blivit friskare nu till ledigheten. Så känner mig pigg och glad även fast vädret är som det är.
Igår så hann jag med allt jag ville hittade ett linne, packade, färgade hår och hann sola. Och var ändå i säng vi 23 och tittade på scrubs! Den serien är så rackarns bra tycker jag. Så man somnar sen med ett leende på läpparna :) thihi

Vi åker ifrån firman vid 12 sen blir det sitta i en bil i ca 3-4 timmar vet inte om vi ska stanna och si och så. Men med bra musik så gåre bra. Får väl stanna på statoil och köpa en cd skiva så man får något nytt och fint att lyssna på :) tröttnat lite på alla skivor man har i bilen.

Men har hört att det ska bli fint väder i helgen det är mysigt kanske ska grillla i helgen och dricka lite vin. Var sjuk förra helgen så då hände det inte mycket även fast det var så fint väder. Så hoppas det blir en roligare helg nu! Kan inte någon ha värsta hemma festen med världens drag ! Det är jag sugen på , får väl hänga bruschän i helgen han hänger fortfande på hemma fetser :P Men men fårse vart helgens planer leder till!

Vi höres! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback