Marybu

Gonna let the light shine on me

Igår...

Skrivet 2009-04-30 @ 09:39:15
Igår när jag kom hem så duschade jag, Stog säkert i duschen i 20 min var så skönt! Det är ofta man fastnar i duschen iallafall för mig :P precis när jag duschat klart så ringer Rille och Westöö och hör om jag och Robert vill hänga med ut och äta någonstans! Så jag skyndade mig, för dom var redan utanför. Men vi åkte iallafall till ett hamburgerhak i fruängen dom har massor av olika burgare , jag tog en grekisk burgare den var jätte god till en början men sen vart det slaffsigt med all tatziki i. Men ändå helt godkänd! Sen åkte vi hem och städade mitt rum sen så somna jag vid 22 haha! Men med tanke på omstädigheterna från i förrgår så var det en bra tid att sova :)

haha klockren bild!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback