Marybu

Gonna let the light shine on me

Hihi

Skrivet 2009-04-17 @ 15:03:59
Fick nyss reda på varför jag sitter och fryser på firman, Oljan är slut :/ hoppsan!
Haha men det är iallfall inte värre än vintras när oljan tog slut under en helg så ingen var här och märkte att den var slut. Så på måndagen när vi kom var det iskallt i huset var tvungen åka hem och hämta varmare kläder :D sant!

Tog med mig matlådan idag så det blev sallad och finn crisp mackor ;) Mycket bättre än att hanlda någon snabbmat till lunch iallfall.

Grabbarna grus från R2 ska komma in och fakturera massor med däcksbyten och lite annat sen. Det väntar jag på just nu har gjort mina sysslor redan nu är det bara att passa på telefonen kvar . Men fredagar är det alltid lugnt på linjen :)

Ska skaffa mig denna tröja när jag blir kändis :P Så grymt klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback