Marybu

Gonna let the light shine on me

GOODIE!

Skrivet 2009-04-20 @ 10:33:57

Nu är det måndag igen som ni märker sitter jag aldrig vid datan när jag är hemma eftersom det aldrig blir uppdatering under helgens gång :) Men nu ska jag berätta om min helg!

FREDAG! Slutar går över till R2 och robert står och meckar, Blev arg för jag ville hem så man inte behöver stressa men icke sa nicke så vi fick stå och byta generator på hans Ascona b. Men sen väl hemma hann jag inte duscha, inte heller äta middag så det var bara att sticka till huset direkt ! Väl där så hittade jag kexchoklad i cafeterian så det fick bli min middag :P Micke & Kim Klev upp på scen och röjde jag tyckte dom var as bra men inte juryn dom kom nämligen 3a men Grattis iallfall! Så vi gick lite snopet därifrån men jag och michis kände att vi ville göra något mer av kvällen så drog till Olerys och klunkade bärs! Väl där så träffade vi på Michis gamla klasskompisar så hade lite snack med dom grabbarna. Sen så var jag hungrig så vi begav oss mot Grill palatset och köpte en french hotdog! Gudomligt gott var det! Sen när vi stått där och paratat med folk hit och dit så kom Robert och hämtade oss. Sen vart det hem och sova :)
En rolig fredag helt enkelt :P


LÖRDAG! Vaknade vid 9 kanske kollade tv ett tag sen så mötte jag upp Michis för att sola! Sen gick jag hem och fick höra att familjen skulle till kungens kurva/skärholmen så jag och Syster blev avsläppta i Skäris. Vi hittade lite linnen, jeans och tunikor. Vi lagade sedan tackos till middag ! Tackos är så gott skulle nog kunna leva på det :P haha. Men sen efter middagen ringde Madde och sa att jag skulle komma till Rille på partaj! Självklart fixade jag mig och drog dit! Hade det jätte trevligt så kom väl hem till Robert vid 05,30 så det borde ha varit kul :) Men det roliga var att jag ringer Michis på vägen hem och chansar på att hon skulle vara vaken, Vem svarar om inte glada michis som var i slussen på väg hem . Tror hon var i slussen iallafall så gick och pratade med michis och solen började gå upp och fåglar kvittrade som aldrig förr och så hade jag en katt som gick precis framför mig så var tvungen att stanna och klappa lilla kissen varje steg framåt jag tog, Fick sällskap av katten ända till dörren Thihi.
Det togs mycket bilder under kvällen tyvärr så kanske lägger upp några senare :P

SÖNDAG! Jaa lite sliten var man men upp skulle jag för var bjuden på 97års kalas!  Mormor Märta det är Roberts pappas mormor! Så träffade hela Robert skläkt försökte se pigg ut hoppas det funkade :) Sen åkte vi hem och satte oss i solen och njöt. Sen så åt vi grillade hamburgare och hade en mysig filmkväll! Men filmen vi såg sög men hade iallafall det mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback