Marybu

Gonna let the light shine on me

Frukost!

Skrivet 2009-04-16 @ 08:55:02
Hej alla glada! Idag är det torsdag så det innebär att det är fredag imorgon.. YIIPEEY!
Igår så gick ner till centrum med Camilla och kollade runt i affärer köpte ett jätte fint armband från hm! Vet att jag inte skulle handla något innan nästa lön med kunde inte motstå :)
59,50 kr på HM
Sen när jag kom hem började jag må lite dåligt men tänkte att det var för jag inte hade ätit nått. Sen kom Robban och hämtade mig och vi åkte mot piraten för att äta. Väl där står jag och tittar på menyn i 5 min typ och ändå inte hittar något som jag är sugen på. Så Robbans beställde två kebabtallrikar , men vi lämnade en kvar . Jag åt tre prommes rörde inte kebebköttet. När vi skulle gå så frågade dom om det inte smakade bra :) lite pinsamt men sa att jag mådde dåligt. Väl hemma hos Robert sen så la jag mig i sängen och tittsov framför tvn. Medans Robert fixade med sin bil som ska säljas vill någon köpa en Opel Ascona B från 77.
Så ser den ut!


Och idag mår jag bättre som tur är! Sitter just nu och äter en avokado med lite salt på till frulle. Glömska lilla jag glömde matlådan hemma idag igen. Får äta lite knäckebröd som jag har här nere på firman till lunch. ikväll klockan 18,30 ska jag möte om framtiden för mina innebandypojkar om dom får lira i Huddinge ibs eller inte! Sen efter mötet ska jag nog sola med Michis!

Kommentarer
Postat av: Michis

Älskling du måste äta du kan inte leva på knäckebröd hela dagen fram tills du kommer hem efter mötet..tycker jag inte om..Äta bör man annars dör man..:P

2009-04-16 @ 10:55:57
URL: http://michispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback