Marybu

Gonna let the light shine on me

Flipsyde!

Skrivet 2009-04-08 @ 14:59:40
Sitter här på jobbet och diggar lite musik hade nyss möte, så måste slappna av lite. Varför sitter man alltid och spänner sig på möten? Så blir man alltid kissnödig :/ eller det kanske bara är jag som känner så?

Efter jobbet vill jag ner till centrum och titta runt lite. Men Robert ska sälja sin 745a idag så får se om jag hinner ner, skulle nämligen villja hitta nått fint linne tills på fredag. Sen ikväll ska jag kanske över till Pernilla och färga hennes hår. Hon har villjat gjort ett bra tag nu men jag har varit sjuk så har kännt att jag inte orkat. Men idag så kanske det blir av :) 

Juste fick höra lite blondinhistorier av mina snälla kollegor här på firman :P

Hur kan man hålla en blondin sysselsatt i timmar?
Man ger henne ett papper där det står var god vänd på båda sidorna!

Hur kan man se att det är en fax från en blondin?
Det är frimärke på..


Flipsyde - when it was good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback