Marybu

Gonna let the light shine on me

Bodyguard!

Skrivet 2009-04-15 @ 09:14:17

Vilka idioter är det som har kommit på idén att göra remake på filmen The Bodyguard egentligen? Idétorkan fortsätter i Hollywood, men hur som helst, det finns absolut inget behov av en ny version av den filmen. Folk kommer bara att jämföra de två filmerna och irritera sig och hitta fel på den nya versionen ändå. Om jag var Rihanna skulle jag tacka nej till denna floppidé! Men Rihanna ska visst alltid ha velat bli filmstjärna. Såg henne i en uppföljare till bring it on och kan inte påstå att hon gjorde någon strålande insats. Jag tycker också att det är lite väl tidigt att göra en remake av denna film. Dom kan ju åtminstone vänta tills de "gamla" skådespelarna inte kan spela samma roller.
 
En av dom bästa filmer som finns!


Rihanna i bring it on "All or Nothing "


Kommentarer
Postat av: camilla

Jag har inte sett den bring it on :(

2009-04-15 @ 16:09:38
URL: http://bejjoochmejjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback