Marybu

Gonna let the light shine on me

----

Skrivet 2009-04-16 @ 16:55:19
Snart slutar jag slipper jag sitta här och frysa . Går väl över till pojkarna och ser hur dom ligger till. Får inte glömma mötet ikväll bara 18,30 Blir nog själv på det mötet för Sandra skulle jobba. Men sen vill jag verkligen sola måste bara ta ut pengar innan om jag har några :/ aldrig känt mig så fattig som jag gör nu . Men nästa fredag är det lön och då kör vi! haha..
Måste kolla om Robban kan fixa min bil idag så jag kan övningsköra lite. För den har nämligen gått sönder lite säger vi ska bara byta ut lamdasond och kopplingsvire. intressant va! haha ..
Måste nog börja annvända min glasögon jämt för har nästan alltid ont i huvudet när jag går från jobbet . Ska testa det imorgon ! för då måste man vara på topp är final i sound proof på huset imorgon! återkommer om det det senare !
Ojsan osamanhängat allt blev men så får de va! haha

Go & glad Kexchoklad!

Kommentarer
Postat av: Michis

Bra på med glasögonen..:)

2009-04-16 @ 17:13:52
URL: http://michispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback